Over de Jongens

Ben je na het zien van deze foto al genoeg over de jongens om een offerte aan te vragen?
Klik dan hieronder op de button en vraag direct een vrijblijvende offerte aan.

Maak kennis met de jongens

In 2015 is Alexander begonnen met de Jongens van de Photobooth en het verhuren van zijn eerste photobooth. Het bedrijf is voortgekomen uit zijn werk als DJ en organisator van dansfeesten. Tijdens de coronaperiode is Samy als compagnon ingestapt. Met zijn diploma van de Hogere Hotelschool en expertise als sommelier en daarbij het programmeren van software,  brengt hij een brede waaier aan kennis mee. Samen zijn ze diep geworteld in de evenementenbranche.
Sinds het begin is elke photobooth door onszelf in onze werkplaats gemaakt. Zowel met de hand als met behulp van computergestuurde apparatuur zoals een 3D printer.

Met deze solide basis zijn we bij de Jongens van de Photobooth alleen maar gegroeid. Ons team heeft nu een vaste vorm en bestaat uit toegewijde professionals:

  • Danny is het aanspreekpunt voor klantenservice, altijd klaar om klanten netjes te woord te staan en van informatie te voorzien.
  • Janinho is verantwoordelijk voor de creatieve designs en de green-screen shoots, waardoor elk evenement uniek wordt.
  • Wiebe neemt de productontwikkeling voor zijn rekening, voortdurend bezig met het verbeteren van onze photobooths.
  • Lisa, het eerste meisje van de photobooth, zorgt voor een frisse wind binnen ons team.
  • Alexander, als manusje-van-alles, blijft het creatieve en operationele hart van ons bedrijf.
  • Samy, gericht op financiën en software, ondersteunt de zakelijke kant en zorgt dat alles soepel loopt.

Ben je geïnteresseerd in een professionele photobooth huren voor je volgende evenement? Ontdek hoe onze expertise en passie jouw evenement kunnen verrijken.

Photobooth prijzen

Fotohokje

vanaf €575

  • Intiem: Zorgt voor een besloten moment samen

  • Eycatcher: Stijlvolle Toevoeging aan je evenement

  • Prijs: vanaf 575

Meest gekozen

Photobooth To Go

vanaf €325

  • Geschikt voor grotere groep

  • Geschikt voor kleine kinderen

  • Makkelijk verplaatsbaar

  • Mogelijkheid om zelf op te halen (compact)

Fotohuisje
vanaf €750

  • Geschikt voor grotere groep

  • Eye catcher op festivals

  • Weersbestendig

  • Kan tegen wat “wilder publiek”

Photobooth prijzen

Photobooth To Go vanaf €325

  • Geschikt voor grotere groep

  • Geschikt voor kleine kinderen

  • Makkelijk verplaatsbaar

  • Mogelijkheid om zelf op te halen (compact)

Fotohuisje vanaf €775

  • Geschikt voor grotere groep

  • Eye catcher op festivals

  • Weersbestendig

  • Kan tegen wat “wilder publiek”

Fotohokje vanaf €575

  • Intiem: Zorgt voor een besloten moment samen

  • Eycatcher: Stijlvolle Toevoeging aan je evenement

  • Prijs: vanaf 575

Het begint in de horeca

Op zijn 15e begon Alexander in restaurant “de Kloosterhoeve” in zijn geboorteplaats Harmelen. Hij koos niet voor de Hotelschool, omdat hij dan altijd ’s avonds aan het werk zou zijn. Dat was ongezellig.

Logischerwijs in 2000 begonnen als  DJ/barmanager in een apres ski bar in Tignes (Fr) 😉
Toen hij terug kwam in Nederland heeft hij nog muziek gedraaid totdat het in 2017 echt te druk werd met de Jongens van de Photobooth.

Als je nog wat meer wil weten kan je door naar de pagina over het huren van de photobooth, want daar staat alles haarfijn uitgelegd.

Verder vind je het misschien interessant om meer te weten over greenscreen fotografie op jouw event.

Of misschien is “je guy” op zijn knietjes gegaan en ga je voor een festival bruiloft en daar hoort natuurlijk onze festival fotobooth bij.

Als je wil weten hoe anderen het bij ons ervaren hebben dan kan je dat lezen in onze reviews.

DJ-en is leuk, maar organiseren ook

Verder organiseerde hij van 2010 tot 2015 wekelijks clubavonden in Utrecht (Tivoli Vredenburg, Poema, Basis) en is hij 3 jaar stagemanager geweest in Club Air.
Van gezellige bingo avondjes met vrienden en familie is dus weinig terecht gekomen.

Het idee

Voor meer zichtbaarheid op social-media was er voor de club events het idee om iets te doen met Achterwerk in de kast en daarvoor heeft hij een multifunctionele fotobooth gebouwd.
De clubavonden zijn historie en de fotobooth is sinds februari 2015 up and running.

Het resultaat

Inmiddels zijn er in totaal 6 photobooths, 2 festival photobooths, 15 fotozuilen en er staan 2 permanente photobooths.

In het Spoorwegmuseum in Utrecht en 1 op de Netl/Wildeburg camping bij Emmeloord.

Alles gaat om sfeer

Wat ooit begon met sfeerverhogende cd-tjes opzetten op “zitverjaardagen” wat leidde tot de sfeerverlichting regelen op clubavonden is uitgemond in de Jongens van de Photobooth.

De events en de muziek waren altijd warm en gezellig. Soms als het gepast was weleens een beetje plat, maar natuurlijk altijd met stijl.

Deze sfeer willen we ook met de Jongens van de Photobooth uitstralen.

Hopelijk ook op jouw evenement.

Hieronder kan je alvast wat invullen 😉

"*" indicates required fields

Kies je photobooth

Kies hieronder je photobooth, meerdere selecties mogelijk:
Door ons laten bezorgen, verzenden of zelf ophalen | past in fiat 500!
Heel stevig en toch super makkelijk op te zetten canon spiegelreflex onbeperkt & snelle prints
Grootte S Fotozuil
Grootte M fotobooth
Grootte L fotohuisje

Vertel ons wie jij bent

Laat je gegevens achter zodat wij contact met je kunnen opnemen:
Omdat we het gezelliger vinden om je met je voornaam aan te spreken ;-) Je achternaam is ook handig voor later, maar we verplichten graag zo min mogelijk.
we kunnen mondeling vaak nog beter en sneller toelichting geven op je vraag dan schriftelijk

Je evenement

Waar, wanneer en wat is je evenement:
Het aantal kilometers naar de locatie kan van invloed zijn op de uiteindelijke prijs.
Voor ons handig om te weten mbt beren op de weg / veel trappen / centrum met parkeer gedoe etc.
Datum evenement
Zonder datum kunnen wij geen beschikbaarheid checken. Als je het al weet is het is fijn als je dit invult.
Datum evenement
Zonder datum kunnen wij geen beschikbaarheid checken. Als je het al weet is het is fijn als je dit invult.
Het is handig om de begin en eindtijd te weten, omdat dit soms van invloed kan zijn op de offerte. Een schatting of leeg laten is ook prima.
Hoe meer we weten hoe mooier de offerte.