Over De Jongens

Over De Jongens

“Maak kennis met de jongens”

In 2015 is Alexander begonnen met de Jongens van de Photobooth en het verhuren van zijn eerste photobooth.
Het bedrijf is voortgekomen vanuit zijn werk als DJ en organisator van dans feesten.
Tijdens de corona tijd is Samy als compagnon ingestapt en hij heeft de Hogere Hotelschool afgerond, is daarbij sommelier, programmeur en hij kan nog veel meer. En beide zijn we dus goed thuis in de evenementenbranche.

We zijn met Jongens van de Photobooth sindsdien wat gegroeid en ons team heeft een vaste vorm aangenomen.

– Steven is er om iedereen netjes te woord te staan en van informatie te voorzien.
– Janinho is voor de designs en de green-screen shoots.
– Wiebe is voor de productontwikkeling.
– Lisa is vooralsnog het enige en het eerste meisje van de photobooth.
– Alexander is de manus van alles.
– Samy is van de financien en de software en kan verder bijna alles.

Het begint in de horeca

Op zijn 15e begon Alexander in restaurant “de Kloosterhoeve” in zijn geboorteplaats Harmelen. Hij koos niet voor de Hotelschool, omdat hij dan altijd ’s avonds aan het werk zou zijn. Dat was ongezellig.

Logischerwijs in 2000 begonnen als  DJ/barmanager in een apres ski bar in Tignes (Fr) 😉
Toen hij terug kwam in Nederland heeft hij nog muziek gedraaid totdat het in 2017 echt te druk werd met de Jongens van de Photobooth.

DJ-en is leuk, maar organiseren ook

Verder organiseerde hij van 2010 tot 2015 wekelijks clubavonden in Utrecht (Tivoli Vredenburg, Poema, Basis) en is hij 3 jaar stagemanager geweest in Club Air.
Van gezellige bingo avondjes met vrienden en familie is dus weinig terecht gekomen.

Het idee

Voor meer zichtbaarheid op social-media was er voor de club events het idee om iets te doen met Achterwerk in de kast en daarvoor heeft hij een multifunctionele fotobooth gebouwd.
De clubavonden zijn historie en de fotobooth is sinds februari 2015 up and running.

Het resultaat

Inmiddels zijn er in totaal 6 photobooths, 2 festival photobooths, 15 fotozuilen en er staan 2 permanente photobooths.

In het Spoorwegmuseum in Utrecht en 1 op de Netl/Wildeburg camping bij Emmeloord.

Alles gaat om sfeer

Wat ooit begon met sfeerverhogende cd-tjes opzetten op “zitverjaardagen” wat leidde tot de sfeerverlichting regelen op clubavonden is uitgemond in de Jongens van de Photobooth.

De events en de muziek waren altijd warm en gezellig. Soms als het gepast was weleens een beetje plat, maar natuurlijk altijd met stijl.

Deze sfeer willen we ook met de Jongens van de Photobooth uitstralen.

Hopelijk ook op jouw evenement.

Hieronder kan je alvast wat invullen 😉

"*" geeft vereiste velden aan

Klik hieronder het type photobooth aan (meerdere opties mogelijk)

(alleen email = “verplicht”)
DOOR ONS LATEN BEZORGEN, VERZENDEN OF ZELF OPHALEN | PAST IN FIAT 500!
HEEL STEVIG EN TOCH SUPER MAKKELIJK OP TE ZETTEN CANON SPIEGELREFLEX ONBEPERKT & SNELLE PRINTS
Grootte S Fotozuil
Grootte M fotobooth
Grootte L fotohuisje
Omdat we het gezelliger vinden om je met je voornaam aan te spreken ;-) Je achternaam is ook handig voor later, maar we verplichten graag zo min mogelijk.
Het aantal kilometers naar de locatie kan van invloed zijn op de uiteindelijke prijs.
Voor ons handig om te weten mbt beren op de weg / veel trappen / centrum met parkeer gedoe etc.
Datum evenement
Zonder datum kunnen wij geen beschikbaarheid checken. Als je het al weet is het is fijn als je dit invult.
Datum evenement
Zonder datum kunnen wij geen beschikbaarheid checken. Als je het al weet is het is fijn als je dit invult.
Het is handig om de begin en eindtijd te weten, omdat dit soms van invloed kan zijn op de offerte. Een schatting of leeg laten is ook prima.
Hoe meer we weten hoe mooier de offerte.
we kunnen mondeling vaak nog beter en sneller toelichting geven op je vraag dan schriftelijk

Als je nog wat meer wil weten kan je door naar de pagina over het huren van de photobooth, want daar staat alles haarfijn uitgelegd.

Verder vind je het misschien interessant om meer te weten over greenscreen fotografie op jouw event.

Of misschien is “je guy” op zijn knietjes gegaan en ga je voor een festival bruiloft en daar hoort natuurlijk onze festival fotobooth bij.

Als je wil weten hoe anderen het bij ons ervaren hebben dan kan je dat lezen in onze reviews.