Waarom een fotobooth op mijn evenement?

Waarom zou je een fotohokje kiezen voor je bruiloft, feest of voor een ander evenement? Het antwoord is voor ons net zo makkelijk als het antwoord op de vraag: Is de paus katholiek. We zien wekelijks hoe veel lol mensen hebben in onze photobooths. Of het nu een bedrijfsfeest is of een festival van 3 tot 86, iedereen staat met een brede lach op de foto. Natuurlijk zijn wij overtuigd van de toegevoegde waarde van het huren van een fotohokje op je evenement, maar als jij nog wat meer nodig hebt staat hieronder nog een aantal redenen waarom je een photobooth wil huren op jouw bruiloft, festival, zakelijke evenement, beurs, personeelsfeest of winkelopening.

1. De photobooth zorgt voor de foto die voor altijd op de koelkast hangt

De fotoprints zijn een goedkope, snelle, en ludieke manier om een tastbaar aandenken mee te geven aan je gasten aan je feest. Het fotohokje zorgt ervoor dat alle gasten lachend terug denken en dat ze jouw evenement nog lang herinneren. Een photobooth is natuurlijk leuk op een feest, maar het is ook meteen een bedankje dat je aan alle gasten geeft. Of het nu op een bruiloft of feest of beurs of festival is, iedereen heeft automatisch een souvenirtje. De meeste fotobooths printen de foto’s in een strip van 5 x 15 cm en printen er standaard twee, zodat ze makkelijk te houden en tegelijk te geven zijn. De tweede print uit een fotobooth kan dus ook gebruikt worden door een print in een gastenboek te plakken. Leuk voor op je bruiloft!

2. Fotohokjes zijn in verhouding goedkoop

Het zou mooi zijn als fotohokjes gratis zijn, maar gratis zijn ze niet. Maar ze zijn in verhouding wel goedkoop als je het vergelijkt met een evenement fotograaf. Verder is het leuk dat er dus altijd iets is dat blijft. Het geld voor een DJ, Clown of band is weg als de artiest weg is, maar van het geld dat je hebt betaald om de photobooth te huren, kan je nog jaren nagenieten.

3. Photobooths zorgen altijd voor hilarische momenten

Een fotobooth op je feest is gewoon leuk! Iedereen wordt blij van de gekke attributen en de gekke gezichten die ze trekken zodra ze op de foto gaan. Niet zelden staat er een rij voor de photobooth en als je extra vermaak wil verzorgen op je feest dan is de fotobooth een niet te missen item.

4. Een Photobooth maakt jouw feest one of a kind

Fotohokjes zijn steeds populairder op bruiloften en dat is overgewaaid uit Amerika. Ze zijn echter nog steeds niet standaard aanwezig op elke bruiloft of feest. Met een photobooth verbaas je dus nog steeds mensen en dat maakt het speciaal.

5. Een fotobooth zorgt voor onderling contact van je gasten

Kennen je gasten elkaar niet of niet zo goed? Duurt het even voordat mensen uit hun schulp komen? Laat je feest of evenement sneller op gang komen, door de photobooth als ijsbreker in te zetten. Als mensen al van nature extravert zijn, dan is een fotopaal of fotozuil een goed idee, omdat alle gasten kunnen zien wat er voor de camera gebeurt en ze in de rij zullen gaan staan. Is je publiek iets introverter, dan kan je beter een afgesloten fotohokje nemen met een gordijn er om heen, zodat er wat meer privacy is en je gasten zich niet opgelaten voelen. Zo durft iedereen een gekke bek te trekken! Een fotobooth is leuk voor mensen van alle leeftijden! Kinderen hoef je niet over de streep te trekken om een gekke bek te trekken voor de camera, maar ook opa en oma kunnen leuk op de foto en gekke props op doen!

6. Fotobooths passen bij elk evenement

Natuurlijk kan je een fotohokje huren voor je bruiloft. Maar fotohokjes kunnen ook worden ingezet voor allerlei andere soorten evenementen. Je kan ze zien bij zakelijke evenementen, zoals markten, beurzen, fairs, winkelopeningen, personeels- en bedrijfsfeesten. Maar ook kinderfeestjes, jubileum, verjaardagen, examenfeestjes, lustrums en festivals. Een fotohokje is een attractie en zorgt er voor dat jouw stand of winkel in de spotlight komt en meer aandacht krijgt, iedereen wil wel even wachten voor een leuke, geprinte foto!

7. Fotohokjes huren voorkomt stress

De fotobooth wordt bezorgd, opgebouwd en na afloop weer afgebroken en terug gebracht. Je kunt ervoor kiezen om er begeleiding bij te huren. De begeleider van de photobooth is degene die de gasten uitlegt hoe je de photobooth moet gebruiken en eventueel twijfelende mensen over de streep trekt. De begeleiding heeft altijd ten doel er voor te zorgen dat de avond een succes wordt en dat er een rij(tje) voor de photobooth staat. Tijdens het feest is er niet standaard iemand aanwezig, mocht er onverhoopt iets mis gaan met het technische gedeelte van de photobooth dan kun je altijd bellen met onze technische ondersteuning.

8. Je het fotohokje in jouw stijl of thema aankleden

De fotostrip die wordt geprint wordt gratis met jouw logo en input ontworpen, zodat het geheel in stijl is met het evenement. Je kan dus het logo van je merk gebruiken, of de naam en trouwdatum van de bruid en de bruidegom. Daarbij is er bij onze photobooth de mogelijkheid om te ‘customizen’. De achtergrond, het gordijn, de buitenkant of de binnenkant, kunnen allemaal worden aangepast en zo past de photobooth nog beter bij je feest en thema.

9. Photobooth zijn er in alle stijlen

Of je nu op zoek ben naar een stevig fotohokje dat elk vrijgezellenfeest kan overleven, een vintage fotozuil of een vintage fotohokje, of juist een moderne, strakke uitziende fotozuil, ze bestaan allemaal en zijn via onze site te huur!

10. Je hebt keuze uit hele bijzondere photobooths

Heb je iets meer budget? Wil je echt iets bijzonders? Dan zijn er een paar hele coole opties:

Do we need to say more?

"*" geeft vereiste velden aan

Klik hieronder het type photobooth aan (meerdere opties mogelijk)

(alleen email = “verplicht”)
DOOR ONS LATEN BEZORGEN, VERZENDEN OF ZELF OPHALEN | PAST IN FIAT 500!
HEEL STEVIG EN TOCH SUPER MAKKELIJK OP TE ZETTEN CANON SPIEGELREFLEX ONBEPERKT & SNELLE PRINTS
Grootte S Fotozuil
Grootte M fotobooth
Grootte L fotohuisje
Omdat we het gezelliger vinden om je met je voornaam aan te spreken ;-) Je achternaam is ook handig voor later, maar we verplichten graag zo min mogelijk.
Het aantal kilometers naar de locatie kan van invloed zijn op de uiteindelijke prijs.
Voor ons handig om te weten mbt beren op de weg / veel trappen / centrum met parkeer gedoe etc.
Datum evenement
Zonder datum kunnen wij geen beschikbaarheid checken. Als je het al weet is het is fijn als je dit invult.
Datum evenement
Zonder datum kunnen wij geen beschikbaarheid checken. Als je het al weet is het is fijn als je dit invult.
Het is handig om de begin en eindtijd te weten, omdat dit soms van invloed kan zijn op de offerte. Een schatting of leeg laten is ook prima.
Hoe meer we weten hoe mooier de offerte.
we kunnen mondeling vaak nog beter en sneller toelichting geven op je vraag dan schriftelijk