Hoeveel fotoprints krijg je bij een photobooth?

Photobooth met betaalsysteem bij Spoorwegmuseum in Utrecht

Google Reviews

Jongens van de Photobooth
4.9
Based on 247 reviews
Super geregeld .. Jongens van de Photobooth zijn 100% een aanrader. Voor het feest van mijn vrouw en haar neef een photobooth geregeld. Je krijgt duidelijke info vooraf , zijn op tijd en alles is zorgeloos en makkelijk te regelen.
Bedankt hiervoor, ook namens Ingmar en Romie.
Op groot medewerkers evenement LUMC, 4 fotobooths geplaatst. Gegarandeerd een succes! Goed contact, prima prijs en veel blije collega's, aanrader!
De jongens onderhielden goed contact voorafgaand aan ons event en tijdens het event hebben ze ons geholpen om de fotorol te vervangen. De booth was immers zo’n succes dat we uitverkocht waren. Fijn van dit concept is dat je onbeperkt tijd en afdrukken hebt en vele deelnemers en gasten van onze 🏑 hockey familiedag hebben zich vast laten leggen. Ook handig was dat hij verplaatsbaar is. Hij zou buiten staat maar het was een onstuimige dag. Zonder moeite kon hij verplaatst worden.
Voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
Aardige gasten! Snelle reacties, super service! Denk ook graag met je mee qua ophalen/wegbrengen.
Hebben mijn 30e verjaardag feest compleet gemaakt! Dank 🙏
Nu voor de 2e keer gebruik gemaakt van de photobooth van Jongens van de Photobooth en wederom geen spijt van! 1e keer bruiloft maart 2020 en nu mijn verjaardag thuis. Geeft toch altijd nog meer sfeer aan een feestje. Foto's op direct uit te printen strips en ook nog digitaal achteraf. Ze komen 'm brengen en halen als je wilt, houden je op de hoogte wanneer ze komen. Als er weer een gelegenheid is zou ik ze zo weer benaderen!
Fantastisch bedrijf om een photobooth te huren voor je evenement. Ze zijn erg flexibel, reageren snel en staan je zelfs nog te woord wanneer je evenement al bezig is en je hulp nodig hebt. Een hele fijne ervaring gehad en voor het volgende evenement klop ik zeker weer bij ze aan!
Echt top! We hebben er heel veel leuke en mooie herinneringen foto’s!
Betrouwbaar, plaatsen en ophalen van de photobooth ging heel vlot, goede communicatie met organisatie. Super!
Goede communicatie en alles duidelijk en transparant!

Leuke photobooth waar veelvuldig van gebruik is gemaakt op ons bedrijfsfeest!
js_loader

Photobooth huren en benieuwd hoeveel fotoprints je precies krijgt? Gasten willen vaak een tastbare herinnering mee naar huis. Hieronder lees je hoeveel strips standaard zijn inbegrepen, hoe je extra papier bestelt en waarom je eigenlijk nooit zonder prints komt te zitten.

Hoeveel fotoprints krijg je bij een photobooth?

Je krijgt per fotosessie standaard 2 fotostrips. De afmetingen kunnen 5×15 cm of 10×15 cm zijn, afhankelijk van wat jij prettiger vindt. Het aantal sessies is onbeperkt. De foto’s gaan dus nooit “op”.

Met onbeperkte sessies bedoelen we dat het systeem pas stopt als jij het stop-knopje indrukt. Of je nu een intieme borrel van dertig man hebt of een festival met duizend bezoekers: iedereen kan zo vaak poseren als hij wil.

Personalisatie en thema

Technische details

Elke strip kun je laten voorzien van een logo, kleurenpalet of namen. Handig voor een bruiloft, maar net zo goed voor een bedrijfsborrel. De printer gebruikt dye-sublimatie-techniek; die levert foto-labkwaliteit in minder dan tien seconden. Dankzij een automatische snij-unit komen de dubbele strips keurig los uit de printer, zodat geen enkele gast met scharen hoeft te knutselen.

Voor wie liever enkele 10×15-afdrukken heeft (bijvoorbeeld voor in fotolijstjes) stellen we het formaat met één druk op de knop bij. Wil je een guest-book vullen? Kies dan voor dubbele prints: één gaat mee naar huis, de ander plak je direct in het album. Zo ontstaat er live een tastbare herinnering.

Gebruiksgemak

De software telt zelf hoeveel prints zijn gemaakt en geeft een seintje wanneer het tijd is om papier te wisselen. Onze crew plaatst de booth ruim op tijd, geeft een korte uitleg en laat een reserve-set achter. Zelf wisselen duurt minder dan één minuut: lade open, cassette eruit, nieuwe rol erin, lade dicht en verder feesten. Zo blijven de fotoprints vloeien zonder onderbreking.

Kortom, bij een photobooth huren hoef je nooit bang te zijn dat de printer halverwege “nee” verkoopt. Met onbeperkte sessies, automatische papierwissel en de optie om extra sets toe te voegen, garandeer je iedere gast een papieren aandenken aan jouw feest in photobooth Utrecht centrum of waar dan

Photobooth prijzen

Fotohokje

vanaf €575

  • Intiem: Zorgt voor een besloten moment samen

  • Eycatcher: Stijlvolle Toevoeging aan je evenement

  • Prijs: vanaf 575

Photobooth To Go

vanaf €325

  • Geschikt voor grotere groep

  • Geschikt voor kleine kinderen

  • Makkelijk verplaatsbaar

  • Mogelijkheid om zelf op te halen (compact)

Fotohuisje

vanaf €750

  • Geschikt voor grotere groep

  • Eye catcher op festivals

  • Weersbestendig

  • Kan tegen wat “wilder publiek”

"*" indicates required fields

Kies je photobooth

Kies hieronder je photobooth, meerdere selecties mogelijk:
Door ons laten bezorgen, verzenden of zelf ophalen | past in fiat 500!
Heel stevig en toch super makkelijk op te zetten canon spiegelreflex onbeperkt & snelle prints
Grootte S Fotozuil
Grootte M fotobooth
Grootte L fotohuisje

Vertel ons wie jij bent

Laat je gegevens achter zodat wij contact met je kunnen opnemen:
Omdat we het gezelliger vinden om je met je voornaam aan te spreken ;-) Je achternaam is ook handig voor later, maar we verplichten graag zo min mogelijk.
we kunnen mondeling vaak nog beter en sneller toelichting geven op je vraag dan schriftelijk

Je evenement

Waar, wanneer en wat is je evenement:
Het aantal kilometers naar de locatie kan van invloed zijn op de uiteindelijke prijs.
Voor ons handig om te weten mbt beren op de weg / veel trappen / centrum met parkeer gedoe etc.
Datum evenement
Zonder datum kunnen wij geen beschikbaarheid checken. Als je het al weet is het is fijn als je dit invult.
Datum evenement
Zonder datum kunnen wij geen beschikbaarheid checken. Als je het al weet is het is fijn als je dit invult.
Het is handig om de begin en eindtijd te weten, omdat dit soms van invloed kan zijn op de offerte. Een schatting of leeg laten is ook prima.
Hoe meer we weten hoe mooier de offerte.