Leveren jullie de photobooth ook buiten Utrecht?

Photobooth met betaalsysteem bij Spoorwegmuseum in Utrecht

Google Reviews

Jongens van de Photobooth
4.9
Based on 256 reviews
Super leuke toevoeging aan ieder feestje. Het apparaat ziet er mooi uit, werkt makkelijk en snel en geeft natuurlijk de leukste foto’s. Ook de service was echt top. Dikke aanrader!
Hele goede service van deze jongens. Vriendelijk en dienstverlenend. Haalden onze foto booth zelfs op! De photoboot zelf was n groot succes. Veel leuke foto’s gemaakt op ons personeelsfeest. En heel gemakkelijk in het gebruik
De photobooth was een super leuke aanvulling tijdens ons personeelsfeest! Alles was van te voren goed geregeld en er was goede communicatie. Zeker aan te raden.
De photobooth was een hit op ons feestje. ‘De jongens’ waren snel, flexibel en heel vriendelijk. Aanrader!
Dankjulliewel! op ons feest was de fotobooth een hele leuke attractie en omdat we alle foto's digitaal krijgen een gave herinnering
Fijn in contact, denken goed mee, prijs en kwaliteit goed in verhouding en ook lekker; het is allemaal snel en goed geregeld. Ook over het ontwerp wordt goed meegedacht en aangepast zonder probleem. Daarnaast een geniale bereikbaarheid bij evt vragen. Zeker voor de jongens vd photobooth kiezen!
Wil je een photobooth huren? Zoek niet verder! Voor ons jaarlijkse buurt­evenement hebben we deze keer een photobooth gehuurd, en het was helemaal top! We werden goed op de hoogte gehouden, de installatie was heel eenvoudig, en bovenal was de photobooth een fantastische toevoeging aan ons evenement. Volgend jaar huren we hier zeker weer een photobooth. Dankjewel, jongens van Photobooth!
Prima bedrijf om een mobiele photobooth te huren!
Prima contact via de mail.
Je krijgt duidelijke uitleg en de fotootjes zijn haarscherp! Zo'n apparaat is een verrijking voor je partyfeest!!! Makkelijk te vinden in Nieuwegein.
Super aardige jongens (en meisjes). Reageren snel. Makkelijk te gebruiken. Kortom een leuke bijdrage aan een superleuk wijkfeest!!
Duidelijke communicatie, goede photobooth die het de hele avond zonder problemen heeft gedaan én een perfect eigen design. Achteraf krijg je ook een link naar de gemaakte foto's.
js_loader

Leveren Jullie Ook Buiten Utrecht?

Jazeker. Wij krijgen regelmatig de vraag of we onze photobooth bezorgen in andere plaatsen dan Utrecht. Denk aan Amsterdam, ’t Gooi of zelfs net daarbuiten. In de meeste gevallen is dat prima te doen, zolang je maar aangeeft waar het evenement precies plaatsvindt. Voor die extra kilometers rekenen we een kleine transportvergoeding, maar enkel boven de 50km reisafstand vanaf Utrecht. Zo weet je vooraf waar je aan toe bent en kom je niet voor verrassingen te staan. Het maakt dus niet uit of je feest in een kasteel, een sportkantine of in je eigen achtertuin is: een photobooth bezorgen doen we met plezier, zolang er voldoende ruimte is om de apparatuur op te bouwen.

Kosten en Inbegrepen Diensten

Beschikbaarheid en Reserveren

Wanneer je ons vertelt waar het feest precies is, kunnen we meteen aangeven of we beschikbaar zijn voor die datum en locatie. Dat geldt ook als je een photobooth bezorgen wilt in een andere regio dan Utrecht. Bij het reserveren krijg je direct de exacte kosten te horen, inclusief transport en eventuele bijkomende mogelijkheden, zoals gepersonaliseerde fotostrips of een bijpassende achterwand. Zo heb je duidelijkheid over het totaalpakket: van de huurprijs tot de op- en afbouw.

Personalisatie en Thema

Technische Details

Het fijne is dat de set-up bijna overal hetzelfde werkt. Of het nu gaat om een hotel in Amsterdam of een landelijk zaaltje in ’t Gooi: de photobooth zelf blijft net zo gebruiksvriendelijk. Je kunt hem aankleden met een thema of achtergrond, zodat je fotoreeks perfect aansluit bij jouw type evenement. Omdat we alles vooraf inladen en testen, hoef jij je geen zorgen te maken over snoeren, instellingen of firmware-updates. Zo kun je je focussen op de rest van de organisatie.

Gebruiksgemak

Of je nu in hartje stad een bruiloft viert of in een rustige buitenwijk een bedrijfsborrel hebt, ons doel is om het jou zo makkelijk mogelijk te maken. We plannen de logistiek ruim van tevoren in, zodat de installatie vlot verloopt en je geen stress hebt over randzaken. Met een duidelijke handleiding en telefonische hulplijn kun je er bovendien zeker van zijn dat eventuele vragen snel worden opgelost. Een photobooth bezorgen is bij ons dus geen punt, ook niet buiten Utrecht. We zorgen ervoor dat je gasten met een glimlach op de foto gaan, en dat je daarna direct door kunt met de rest van het feest.

Photobooth prijzen

Fotohokje

vanaf €575

  • Intiem: Zorgt voor een besloten moment samen

  • Eycatcher: Stijlvolle Toevoeging aan je evenement

  • Prijs: vanaf 575

Photobooth To Go

vanaf €325

  • Geschikt voor grotere groep

  • Geschikt voor kleine kinderen

  • Makkelijk verplaatsbaar

  • Mogelijkheid om zelf op te halen (compact)

Fotohuisje

vanaf €750

  • Geschikt voor grotere groep

  • Eye catcher op festivals

  • Weersbestendig

  • Kan tegen wat “wilder publiek”

"*" indicates required fields

Kies je photobooth

Kies hieronder je photobooth, meerdere selecties mogelijk:
Door ons laten bezorgen, verzenden of zelf ophalen | past in fiat 500!
Heel stevig en toch super makkelijk op te zetten canon spiegelreflex onbeperkt & snelle prints
Grootte S Fotozuil
Grootte M fotobooth
Grootte L fotohuisje

Vertel ons wie jij bent

Laat je gegevens achter zodat wij contact met je kunnen opnemen:
Omdat we het gezelliger vinden om je met je voornaam aan te spreken ;-) Je achternaam is ook handig voor later, maar we verplichten graag zo min mogelijk.
we kunnen mondeling vaak nog beter en sneller toelichting geven op je vraag dan schriftelijk

Je evenement

Waar, wanneer en wat is je evenement:
Het aantal kilometers naar de locatie kan van invloed zijn op de uiteindelijke prijs.
Voor ons handig om te weten mbt beren op de weg / veel trappen / centrum met parkeer gedoe etc.
Datum evenement
Zonder datum kunnen wij geen beschikbaarheid checken. Als je het al weet is het is fijn als je dit invult.
Datum evenement
Zonder datum kunnen wij geen beschikbaarheid checken. Als je het al weet is het is fijn als je dit invult.
Het is handig om de begin en eindtijd te weten, omdat dit soms van invloed kan zijn op de offerte. Een schatting of leeg laten is ook prima.
Hoe meer we weten hoe mooier de offerte.